Posts tonen met het label 2008. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 2008. Alle posts tonen

donderdag 15 mei 2008

Kneistival

Beste bloggers

Ook deze zomer is het weer zover !
Kneistival staat terug op de festivalagenda.
Dit jaar vindt Kneistival plaats van 14 tot en met 19 juli en zoals ieder jaar is het gratis (behalve drank).
Zoals steeds zal Kneistival doorgaan op het strandplein in Heist.


Programma:
14 Juli: Thou, The Van Jets
15 Juli: Tim Vanhammel, Zita Swoon

16 Juli: Delavega, Janez Detd
17 Juli: Ballroomquartet, Zap Mama
18 Juli: De Mens, The Animals
19 Juli: Jerboa, The fun lovin criminals.

Meer info te vinden op www.kneistival.be

Als je het mij vraagt is 18 Juli fantastisch, voor dit festival is het echt super dat deze bands komen.
Ik vind verder ook de affiche zeer uitgebalanceert, voor elk wat wils.
Deze punten in acht genomen mis ik echter nog iets op deze affiche.
Volgens mij slaagt Kneistival er niet in op de bezoekers dag na dag terug te lokken naar hun feesttent, en zal ook dit jaar Kneistival maximum 2x door dezelfde persoon bezocht worden.


Een zeer realistische analyse als je het mij vraagt!
Maar goed dat het gratis is of er liep geen kat!

dinsdag 22 april 2008

The killers op pukkel 2008 !!!!


Beste bloggertjes

Schitterend nieuws voor diegenen die het nog niet wisten:

The killers komen naar pukkel !!!

Als dat geen goed nieuws is dan weet ik het ook niet meer!
Volgende bekendere artiesten zijn ook bekend:
Dropkick Murphy's
Sergj Tankian (zanger van system of a down)
The flaming lips ( vorig jaar op cactus festival)
verder ook nog the plane white T's, Joan as police woman enzovoort

Wat vinden jullie hiervan?
Schitterend dat the killers komen of faken ze werchter van vorig jaar?
Wordt pukkel het beste festival van Belgiƫ dit jaar??

Zoveel vragen die op jullie wachten, aarzel niet en reageer !!!!!

woensdag 16 april 2008

Metallica op pukkelpop


Beste blogger

De eerste naam op de affiche van pukkelpop is gearriveerd !!!!
Deze band is echter niet van de minste, Metallica zal het hoofdpodium met hun aanwezigheid verlichten.
De grondleggers van het metal genre en ondertussen de funderingen van hedendaagse rock zijn meer dan welgekomen om van pukkel een prachtfestival te maken (zorg er dan wel voor dat de drank geen halve euro duurder wordt !!!).

Past deze band op het hoofdpodium van pukkel?
Wat vind je van deze band?
Of doe ik een andere band tekort door Metallica op te hemelen als de basis van alle rock?
= > speak up or forever hold your peace.