Posts tonen met het label pubers. Alle posts tonen
Posts tonen met het label pubers. Alle posts tonen
vrijdag 18 april 2008
Moshpitten
Beste bloggers,
Graag jullie mening over moshpitten.
Is dit echt nodig? Is het niet enorm irritant en bovendien marginaal?
Verder wil ik ook graag een uitgesproken mening horen over het stagediven.
Al deze activiteiten vind ik enorm ergerlijk vooral omdat de mensen die er niets mee willen te maken hebben toch bij betrokken raken, omdat een deel egocentristische pubers hun manieren weigeren of kunnen houden.
Heb ik gelijk?? Tuurlijk heb ik dat!! maar vinden jullie dat ook?
Music, band, festival, muziek, favourite
festival,
moshpit,
pubers,
stagediven
Abonneren op:
Posts (Atom)